Tuesday 20 September 2011

TIDS MANGEL

Salut mes amis,

Det er ikke så lett å finne tid til å oppdatere bloggen mellom to små barn som krever mye oppmerksomhet men jeg lover at jeg skal skrive mye mer denne uken. I morgen skal jeg delta i to konkurranser, en hos Lidyll og en hos Gulskogen senter i Drammen. Jeg gleder meg til i morgen når jeg skal vise dere bildene av bidragene mine.

It`s not so easy to find free time for blog updating with to small children who demand a lot of attention but I promise to write more this week. Tomorrow I`m gonna participate in two competitions one at Lidyll and one at Gulskogen senter in Drammen. I can`t wait until tomorrow to show you the pictures of my contributions.

See you tomorrow
Bonne nuit

But first some pictures from Paris taken by one friend of mine









No comments:

Blog Archive