Wednesday 3 August 2011

LES PETITS SAVONS PARFUMES

HEIIIIIIIIIIIII,

Det er ikke så lett å finne tid til å skrive noe siden jeg er veldig opptatt med mine to små. Heldigvis er mannen på ferie og hjelper mye. Vi har så fin tid sammen og koser oss mye men jeg gleder meg også til  de dagene når barna blir litt større så vi får gjøre enda mer ting sammen. Det tenkte jeg akkurat på da jeg var innom PANDURO i går og kjøpte denne savon set til 59 kr bare. Den var på salg. Hele 70 prosent. Magnifiqueeeeeee. Til min største overraskelse fikk jeg også silikon savon formers som kan også brukes som muffin formers.
 Jeg husker da jeg var i sjette klasse pleide vi å lage savons med læreren vår å solgte dem på skoledagen. Så finne minner...
Håper dere har også des magnifiques minner fra barndommen deres.
Bonne nuit.

* savon-savo-såpe
*magnifique-manjifik-flott, deilig
* bonne nuit-bon nyi- god natt


No comments:

Blog Archive