Monday 23 January 2012

UGLESTICKERS FRA SØSTRENE GRENE

Coucou,

Takk være venninna mi fikk jeg endelig tak i uglestickers fra Søstrene Grene som var utsolgt overalt. De koster bare 24 kroner men er veldig veldig søte. Det er lenge siden jeg planlegger å ha en " ny" vegg i barnerommet, med fuglehus og ugler og endelig har jeg alt som trengs.
Disse fuglehus kjøpte jeg til bare 36 kr på salg hos Mester Grønn og tapetet hos Fargerike også på salg men det var lenge siden...  Oh jeg gleder meg så mye til det oppussingsprosjektet.

Og en gang til: merci B

Thanks to my friend I finally got owlstickers from Søstrene Grene that I wanted so much but they were sold out. They cost only 24 kr ( about 3 euros) but they are really really cute. It`s been a long time that I`m planning to have a new wall in a child room, with bird houses and owls and now I finally have what it takes. These bird houses has been bought for only 36 kr on sale ( round 4.5 euros) at Mester Grønn and a wallpaper at Fargerike longtime ago... Oh, I can`t wait to start this wall project.
And one again: merci B


Biseeeeeeeeeeeee













1 comment:

design elements said...

they look cute! Happy weekend

Blog Archive