Sunday 1 January 2012

GLAMOROUS

Coucou,

Har der hatt en fin nyttårsaften? Jeg sovnet klokka 5 men var likevel en forme i dag. Det er 1 januar og alltid noe magisk med den...

Jeg ønsker å begynne året med nydelige bilder av de mest glamorøse oppbevaringsbokser som fins og jeg vil gjerne ha dem så fort som mulig.

Did you have a great new years eve? I slept around 5 but I was en forme today. It`s January 1 and something magic with it...

I would like to beginn a year with great pics of the most glamorous keeping boxes that I have seen and I would like to have them as soon as possible.

en forme-  ɑ̃ form- i formin good shape

Biseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee







5 comments:

Anonymous said...

Elles sont vraiment jolies ces boîtes, un cadeau elles-mêmes, tu vas les acheter ou elles sont déjà à toi?

Bonne année nouvelle, Emillana, je t'embrasse très fort...

Du sud vers le nord.....

Paloma

EMILLANA said...

hei paloma,

elle ne sont pas a moi mais j aimerais les acheter, elles sont un peu cheres vers 30 euros la piece donc je ne sais pas encore...elles sont trop magnifiques.
je te souhaite aussi une superbe 2012 avec plein de bonheur.

Fru R. said...

Lekre bokser, jeg elsker flott poser og esker :-)
Hvor selges disse flotte eskene ?

EMILLANA said...

hei fru r,

De er superflotte

Jeg vet dessverre ikke hva butikken heter men de finnes i GULSKOGEN SENTERET i DRAMMEN. Neste gang jeg skal dit må jeg huske på navnet til butikken.

Emica said...

kako su lijepe ove kutije!!! :*

Blog Archive