Saturday 3 December 2011

NOEL EN NORVEGE PART 2

Coucou mes amis,

I dag hadde jeg det sååå gøy med jentene mine. Vi 4 (  jenta mi og moi og svigerinna og jenta hennes) var på Bærums Verk. Mon petit chou fikk en sledetur med super søte reinsdyr og svigerinna fikk kjøpe hjemmelaget ost. Jeg kjøpte en interiør artikkel selvfølgelig.

Today i had so much fun with my girls. 4 of us (my girl and moi and my sister in law and her daughter) were in Bærums Verk which is the most amazing place here in Norway if you want to experience Christmas atmosphere. Mon petit chou  had a reindeer sleigh ride and my sister in law bought some home made cheese. I bought something for my interior of course.


Noël en Norvège- noelɑ̃norveʒ  -Jul i Norge- Christmas in Norway
moi-moi-jeg- me
mon petit chou-mɔ̃ptiʃu- min lille elsking- my little darling


















norwegian sweathers

krans cake


No comments:

Blog Archive