Tuesday 4 October 2011

FAIRE LES MACARONS

Saluttttttt,

I forrige uke prøvde jeg å lage macarons men dessverre gikk det ikke så lett som jeg trodde. Jeg fant la recette hos Stina Ballerina og det så lett ut, men hos meg smeltet de bare i ovnen. Så snakket jeg med en fransk dame som lager perfekte macarons og spurte henne hvordan hun lager dem. Hun bare sa at man må være professionnel for å lage dem slik hun gjør det. Det svaret hjalp i hvert fall ikke ...

Last week I tried to make macarons but unfortunately it wasn`t that easy as I tought. I found la recette at Stina Ballerina and it seemed so easy, but they just melted in my oven. So I spoke with a lady who makes perfect macarons and asked her how she makes them.She said at you have to be professionnel to make them the way she does. That answer didn`t help me ...


.


faire les macarons- fer le makarɔ̃ -lage makaroner- make macaronsles macarons- makarɔ̃- makaroner- macarons
la recette- rəset-oppskrift- recipe
professionnel-profesionel-profesjonel-professional


les macarons



                                                    the professional

                                                      i tried at least...


No comments:

Blog Archive