Friday 16 September 2011

UNE JOURNEE PARFAITE

Coucou,

Le soleil skinte hele dagen og det var bare å nyte det i dag så jeg tok en liten tur med mannen min og vi koste oss dans un café. Det var pure lykke.

OBS som lærer i fransk syns jeg det er galt å skrive ordene som jeg gjør når jeg staver dem så i morgen skal jeg skrive om hvordan lese noe som i vanlige fransk orbøker.

Le soleil was shining all day long and it was just to enjoy it so I tok a walk with my husband and we just hang dans un café. It was pure happiness.

PS as a french teacher I think it`s really wrong to write words as I do when I pronounce them so  tomorrow I`m gonna write about how to read something like in usual french dictionnaries.¨

Biseeeeeeeee



Une journée parfaite- yn3urneparfet- en perfekt dag- a perfect day
Le soleil- solej- solen-the sun
Dans un café- donzankafe- på en café- in a coffee shop
Pure-pyr-ren-pure





No comments:

Blog Archive