Friday 5 August 2011

LES ROSES CHEZ MOI

Bonjour à tous.

Les roses eller deres mønster er hva jeg liker best i hjemmet mitt. De er bare partout. Fra stuen til baderommet. Da føler jeg meg litt som i France.  Håper dere liker mes photos.



                                                     les roses de chez CHRISTINE`S i Drammen
                                                                     potte-gammel

busk fra NILLE
potte fra MESTER GRØNN

                                                                      klokke fra DAGS

                                                                  
                                                                    KID INTERIØR

                                                         fat- DAGS
                                                         kopp-NILLE
                                                        sukkerskål- kjøpt i utlandet
                                                        melkekrus-gammel

                                                                                                   lys fra NILLE

Bonjour à tous- bojƷur a tus- god dag alle sammen
Les roses -le roz- roser
Partout- partu-overalt
Mes photos- me foto-mine bilder 

No comments:

Blog Archive